Wyszukiwarka bloga, wpisz to czego szukasz

środa, 22 maja 2013

Moje włosy wypadają--->Zakupy


   Dzisiejszy post jest z serii dal ciekawskich :D, a tak na prawdę dotyczy moich zakupów ściśle powiązanyz moją odnową włosów (Obserwujcie teraz bloga, będzie bardzo ciekawy post ;), dotyczy on zakupów.
 

   Tydzień temu zamówiłam przez stronę doz.pl kosmetyki, które są juz u mnie od 3 dni : Jantar, Biovax, Kozieradka. Może nie wszystkie wiecie jakie kosmetyki mam na myśli dlatego spróbuję pokrótce i dość jasno to wytłumaczyć.


   Od 2 miesięcy bodajże borykam się z wypadaniem włosów. Bardzo mi się przerzedziły, przez co są takie mizerne i bez życia. Dlatego postanowiłam nagromadzić trochę kosmetyków zanim zacznę "Program Odnowy Włosów".










  1. nasienie Kozieradki (łacińska nazwa Trigonellae foenugraeci semen) firmy Flos/ cena 1,90zł/ Waga 50g 

  • -jest to cud na wypadające, osłabione włosy i porost nowych;kozieradka jest znana wszystkim włosomaniaczkom i doczekała się masy pozytywnych opinii
  • będę użwać jej przez miesiąc, wcierając ją w skórę głowy (skalp), po uprzednim zalaniu wrzątkiem i ostudzeniu; Takie odżywki wcierane w skórę głowy są nazywane WCIERKAMI
     











Odżwyka Jantar do włosów i skóry głowy firmy Farmona 11,56 cena (obecnie jest przecena, więc cena zmieniła się na ok.10zł) /ilość 100ml

  • po prostu ma odżywić moją skórę głowy przez co wzmocnią się moje włosy i urosną nowe!
  • będę jej używać jako WCIERKI przez 3 tygodnie













Intensywnie regenerująca maseczka Biovax do włosów blond firmy L'Biotica cena 18.99 zł/waga 250g

  • chyba każda Polka słyszała o tej maseczce słynnej polskiej marki
  • cud maseczka i tyle w temacie
  • ma poprawić ogólną kondycję i wygląd moich włosów













 Przez ten tydzień będę zaopatrywać się w kosmetyki i różne suplementy. O efektach i wrażeniach napiszę wkrótce. Jakieś pytania? :D Walcie śmiało w komentarzach to odpowiem.


Sława Nam kobietom :)










2 komentarze:

  1. Hej Vitaria tu Fugrkh, czy możesz wreszcie dac zdjęcia swoich włosów i troche o nich powiedzieć
    ps weż przeczytaj moje pytanie co ci wysłałam na e-maila! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie wlosów dam dziś wieczorem przy okazji tak zwanego eksperymentu. :D Twojego maila czytałam i próbuję się za niego jakoś zabrać :) Trochę to potrwa, ale się postaram

    OdpowiedzUsuń