Wyszukiwarka bloga, wpisz to czego szukasz

sobota, 18 maja 2013

Czas na recenzję,czyli TEST PRAWDY #1


Joanna Naturia odżywka z  miodem i cytryną (do włosów suchych i zniszczonych)  BEZ SPŁUKIWANIA  + zdjęcia moich włosów


Skład:  Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Citrus Medica Limonum, Propylene Glycol, Parfum, Hydroxyisohexyl, Citric Acid, 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphelyn Methylpropional, Limonene, Linalool, [+/- DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Iodopropynyl Butylcarbamate] 

Cena:  od 2-5zł

Od producenta:  
Nowa odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki naturalne, które pielęgnują włosy farbowane, suche i zniszczone.

Zawiera aktywne składniki naturalne: miód - znany ze swoich właściwości odżywczych oraz cytrynę, która posiada cenne witaminy i sole mineralne.

Wspaniałe rezultaty:

  • włosy lepiej nawilżone i odżywione
  • lśniące i przyjemne w dotyku
  • łatwiejsze do rozczesywania i układania

                                                                                         MOJA OCENA                                                                                                  

CODZIENNA OBSERWACJA / EFEKTY / OPIS PRODUKTU


To była moja pierwsza odżywka "na poważnie". Kupiłam ją w 2012 roku w listopadzie. Podobała mi się niska wówczas cena i pochlebne recenzje blogerek. Mając suche, zmęczone zimą włosy, które się plątały, nie chciały rozczesywać i ogółem były niesforne, stwierdziłam, że czas na ten pierwszy raz z odżywką firmy Joanna i....kupiłam.

Kiedy przyjechałam do domu natychmiast ją otworzyłam, Uwiodła mnie zgrabna i ładna butelka i przede wszystkim zapach!!! Słodki, a jednocześnie delikatny, pachnący uwodzicielsko miodem. ACH, po prostu kocham : D ^^ .
Odżywkę nakłada się łatwo, szybko się wchłania, a ten nieziemski zapach pozostaje na włosach przez jakiś czas. Po tygodniu używania zauważyłam pierwsze rezultaty:
  • włosy pięknie pachną
  • są błyszczące 
  • pełne życia
  • nawilżone
  • NIE ELEKTRYZUJĄ SIĘ
  • nie plączą
  • są GŁADKIE
  • miękkie
  • łatwiej można je modelować
  • Mniej się niszczą
  • poprawia się ich stan wizualny i taki realny :D
  • Zyskują śliczne złote refleksy (brunetki niech się nie boją:włosów im nie rozjaśni, blondynki: kolor zostanie podkreślony szatynki: kolor przestani byc nijaki)
Ale to nie wszystko, myślę, że warto podać bardziej dokładny opis odżywki i opakowania:
  • Konsystencja płynna, nie jest gęsta, ale też nie leci jak woda
  • kolor biały, troszkę przezroczysty
  • Bardzo ładny zapach
  • wygodna, biała butelka
  • duża wydajność

JAK UŻYWAŁAM?

Odżywki używałam niemal każdego dnia:rano i wieczorem, kiedy myłam włosy, po ich umyciu. Słowem: SZALEŃSTWO! :D Kiedy je umyłam, nakładałam niewielką ilość na mokre włosy: od końcówek do szyji.
Kiedy ich nie myłam, niewielką ilość (wielkość pestki śliwki) nakładałam na suche włosy, żeby się rozczesały i tak dalej. Jest to odżywka bez spłukiwania (skrót b/s) , toteż nie spłukiwałam jej po nałożeniu. Można bez obawy podarować "ją" włosom:Nie będą obciążone!


TEST PRAWDOMÓWNOŚCI PRODUCENTA



włosy lepiej nawilżone i odżywione- PRAWDA: Po użyciu włosy nie były suche, tylko takie "mokre", jesli mowa o odżywianiu, występowało one do momentu regenracji, potem nieprzynosiło już nic :(


lśniące i przyjemne w dotykuPRAWDA: Odżywka zapewniła mi niesamowity, słoneczny połysk! Były w dodatku mięciutkie i cały czas je dotykałam :)


łatwiejsze do rozczesywania i układaniaPRAWDA: Moje włosy uwielbiają się platać, co wprowadza mnie stan bliski wrzeniu, dlatego niezmiernie mnie ucieszyło to, że wreszcie mogę je rozczesać bez wyrywania. Układanie, hmmm...Zazwyczaj mam włosy zaplecione w warkocz, toteż po jej nałożeniu fale wytworzone przez warkocza, były trwalsze i wyraźniejsze.


DLA KOGO?

Odżywka dla każdego! Jesli zaczynasz z pielęgnacją, lub jesteś w trakcie zdrowej pielęgnacji,  a szukasz taniej i skutecznej odzywki bez spłukiwania, to ona jest dla ciebie.

Idealna do włosów wysokoporowatych  (suchych, plączących się, delikatnych, zniszczonych ), farbowanych, zdrowych, zniszczonych.

Można ją nabyć w drogeriach, sklepach osiedlowych, kioskach,  , TESCO, Przez internet: KLIK

OCENA

Brałam pod uwagę tekst producenta, cenę, dostępność, zapach, konsystencję, wydajność. Za każdy zaliczony test dawałam jeden punkt czyli +

+
+
+
+
+
?
5/6


POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE I ŻYCZĘ PIĘKNYCH WŁOSÓW I PRZEMYŚLANYCH ZAKUPÓW

PS Jeśli nie jesteś pewna, co do zakupu jakiegoś produktu podaj mi w komentarzu, albo mailu, nazwę kosmetyku, a ja dokonam Tobie analizy składu kosmetycznego, dzięki której dowiesz się czy warto kupić ten produkt :)


EFEKTY U MNIE

Naturalny kolr moich włosów, efekty po uzyciu odzywki, błyszczące włosy :)



zdjęcie z flesh'em



BUŹKA! ^^








2 komentarze:

  1. O.O jAKIE WŁOSY!!! Pikeknie błyszczą! Chyba kupię te odżywkę. Fugrk

    Ps A jakiej są długości twoje włosy? Masz gęste czy rzadkie, słabe czy nie? Weź to napisz, bo mnie to strasznie interesuje! Wiem, to dziwne, ale ja chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps2
      Ja mam ciemnobrązowe, do ramion, są gęste i pokręcone :) KOcham je :*
      Fugrk

      Usuń