Wyszukiwarka bloga, wpisz to czego szukasz

niedziela, 24 marca 2013

SERIA TYDZIEŃ NA BLOGU

  Po długim myśleniu zdecydowałam, że tego bloga nie mogę prowadzić "na spontana" , dlatego postanowiłam umieszczać co 3 dni lub 2 posty z serii " SIEDEM WŁOSÓW". Każdy dzień tygodnia będzie posiadał swój temat główny, który będę aktualizować co jakiś czas. A więc...
PS Czasami jednak mogę dokonywać małych odstępstw i nie zamieszczę np: posta we wtorek, ale wetknę w środę.


CYKL "SIEDEM WŁOSÓW"


  1. PONIEDZIAŁEK "Nie Lubię Poniedziałku"- Poniedziałek to najbardziej znienawidzony dzień tygodnia (przynajmniej przeze mnie). Właśnie wtedy gromadzą się w nas negatywne uczucia, które aby szybciej "wyparowały" warto zapisywać. Toteż w co 2 poniedziałek będę zamieszczać na blogu wpisy, o tym co mnie aktualnie irytuje odnośnie pielęgnacji włosów i nie tylko. Jeśli chcesz zamieścić tutaj swoją historię, wyślij ją na mój e-mail vitariaslava@gmail.com
  2. WTOREK "Test Prawdy"- to w te dni, będę zamieszczać recenzje produktów używanych przeze mnie. Będę je oceniać także pod względem wiarygodności producenta.
  3. ŚRODA "Dzień Grzebacza"- Tego dnia będę informować Was co znalazłam w moich domowych zakamarkach co może posłużyć moim włosom. Będzie też tu sporo tzw. PATENTÓW pielęgnacyjnych. Jeśli chcesz "sprzedać" swój patent to zapraszam. :) Opublikuję go na blogu jako twój patent. Wysyłaj je na moją pocztę! ;)
  4. WTOREK "Test Prawdy"- to w te dni, będę zamieszczać recenzje produktów używanych
  5. CZWARTEK "Jest dane"- W czwartki będę promować pielęgnację naturalną. Wszystkie znane mi sposoby na piękne włosy zostaną opublikowane.
  6. PIĄTEK "PodSUMowanko"- Czyli czas na moje wywody filozoficzne, cytaty, mądrości i głupotki niekoniecznie włosowe.
  7. SOBOTA "Słowo na niedzielę"- Te posty będą zamieszczone luźno w rzece pielęgnacji. Dowolny temat, pomysł, który się narodzi zostanie tu utrwalony.
  8. NIEDZIELA "MójDziennik"- Niedziela, to czas kiedy mogę spokojnie zasiąść przy komputerku i zapisać co robiłam z włosami, jak to na nie wpłynęło i co dalej. Do takich zapisków zachęcają często wizażanki i blogerki, toteż stwierdziłam, że to będzie najlepsze rozwiązanie moich wszystkich problemów dotyczących pielęgnacji.
  9. POZDRAWIAM WAS! Zapraszam do komentowania (to mnie podbudowuje) i wyrażania swoich opinii (surowych także ;), a także do rad. BUŹKA!

2 komentarze:

  1. Hejka! Życzę powodzenia, ale jeśli chodzi o mnie to jestem sceptycznie nastawiona do "eko-pielegnacji", przecież kosmetyki naturalne bardziej uczulają chyba :( A może tylko mnie ;P A w jakim stanie są twoje włosy? Zapraszam też na mojego photobloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy są dziwne, jeśli coś tam im zaoferuje są śliczne, jak nie to zdrowe, ale efektu WOW nie ma. Odpowiadając na twoje pytanie:tak rozumiem, że naturalna pielęgnacja jest modna, ale ja stosowałam ja od dziecka (czytaj mama); była tania, miła, egzotyczna i fascynująca dla małej dziewczynki. Teraz też do niej wracam, ale sądzę, że "nowoeczesne" kosmetyki + naturalne to świetne połączenie i jedne nie mogą obyć się bez drugich.
    PS Rozumiem, że chcesz zareklamować bloga, ale to takie...hmmm trochę nachalne.;) W każdym razie kliknęłabym gdybys tylko podała LINK!:) Ja go nie widzę. Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń